دکتر ناصر ملک پور

بهترین جراح چاقی در تهران با نمونه کار واقعی!

دکتر ناصر ملک پور

بهترین جراح چاقی در تهران و پیدا کردن آن از دغدغه‌های افرادی است که به دنبال یک جراح ماهر برای انجام عمل‌های چاقی هستند. جراحی چاقی که تحت عنوان جراحی کاهش وزن و لاغری نیز شناخته می‌شود عملی است که برای کمک به کاهش وزن در افراد دارای اضافه وزن بالا انجام می‌شود. جراحی چاقی به افرادی که با استفاده از رژیم‌های غذایی و یا تمرینات سخت ورزشی نتوانسته‌اند به وزن ایده آل خود دست پیدا نمایند پیشنهاد می‌شود. اما جهت انتخاب بهترین جراح چاقی در تهران لازم است نکاتی را مد نظر داشته باشید که در ادامه‌ی این مقاله به آن اشاره خواهد شد.

اهمیت انتخاب بهترین جراح چاقی در تهران

همانطور که در مقدمه اشاره کردیم جراحی چاقی روش تهاجمی است که به منظور کاهش وزن سریع انجام می گردد. بنابراین انتخاب بهترین جراح چاقی در تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. زیرا در صورت عدم مهارت و تخصص پزشک، ممکن است بیمار با عوارض جبران ناپذیری مواجه شود.
بهترین جراح چاقی پزشکی است که تمامی روش‌های لاغری را به خوبی بشناسد و از مزایا و معایب انواع جراحی‌های چاقی اعم از جراحی اسلیو معده یا بای پس معده و غیره آگاهی داشته باشد.
از طرفی او باید از نکات ضروری قبل و بعد از جراحی مطلع باشد و تمامی احتمالات را برای کاهش عوارض ناشی از جراحی در نظر بگیرد.

ویژگی‌های بهترین جراح چاقی در تهران

در دسترس و پاسخگو

پس از جراحی هر فردی ممکن است دچار عوارض و مشکلاتی شود، در مورد انواع روش‌های جراحی چاقی مانند جراحی اسلیو معده نیز امکان عوارضی مانند درد، خونریزی، حالت تهوع و غیره وجود دارد. در این موارد پزشک باید تا زمان بهبودی بیمار در دسترس باشد و برای مشکلاتی که ممکن است برای بیماران ایجاد شود پاسخگو باشد. این یکی از ویژگی‌های مهم بهترین جراح اسلیو معده در تهران است که در صورت نبودن خود پزشک، بیماران را به یکی از همکاران خود ارجاع می‌دهد تا بتوانند دوران نقاهت را به خوبی پشت سر بگذارند. پس از پایان دوران نقاهت تا زمان رسیدن به وزن دلخواه ممکن است به چندین ماه زمان نیاز باشد. در طی این زمان باید معاینات دوره‌ای جهت بررسی روند لاغری و موفقیت درمان را به طور کامل به اتمام برسانید.

دارای اخلاق و منش مناسب

افرادی که جهت جراحی چاقی به پزشک مراجعه می‌کنند در اکثر موارد دچار عدم اعتماد به نفس و رنج ناشی از سال‌ها افزایش وزن هستند. بنابراین لازم است جراح در برخورد با این افراد در ابتدا به این نکته توجه داشته باشد و به طور کامل تمام روش‌های جراحی که برای این افراد قابل اجرا است را شرح دهد. بیماران برای انجام جراحی باید انگیزه‌ی کافی داشته باشند. بنابراین بهترین جراح چاقی در تهران پزشکی است که به طور کامل در مورد وضعیت پس از جراحی و مقدار وزنی که بیماران پس از جراحی می‌توانند کم کنند اطلاعات لازم را ارائه می‌کند.

دارای تخصص و تجربه کافی

 در اکثر موارد بیمارانی که دچار چاقی هستند از بیماری‌های جانبی دیگر مانند بیماری‌های قلبی، تنگی نفس، مشکلات استخوان و غیره نیز رنج می‌برند بنابراین پزشک با دانش و تجربه‌ی کافی باید در مورد انتخاب بهترین و مناسب‌ترین شیوه‌ی جراحی (به عنوان مثال شیوه لاپاراسکوپی) برای بیماران تصمیم بگیرد. مدیریت تمام بیماری‌های مزمن که به همراه بیماری چاقی وجود دارد، در برخی موارد می‌تواند بسیار پیچیده باشد. بنابراین تجربه‌ی پزشکی که انتخاب می‌کنید بسیار اهمیت دارد.

بیشتر بدانید: بهترین جراح لاپاراسکوپی در تهران را بشناسید!

سابقه‌ی انجام جراحی‌های موفق

پیش از انتخاب جراح چاقی لازم است در مورد نتایج جراحی‌هایی که پزشک شما در گذشته انجام داده است تحقیقات کاملی انجام دهید. هر جراحی دارای عوارض و خطراتی خواهد بود. اما در صورتی که جراح با تجربه‌ای انتخاب کنید، میزان خطرات و عوارض پس از جراحی تا حدود بسیاری کاهش خواهد یافت. شما می‌توانید با حضور در مطب و صحبت با بیمارانی که قبلاً تحت جراحی قرار گرفته‌اند و یا جستجو در سایت‌های نظر سنجی در این مورد اطلاعات لازم را کسب نمایید.

دارای مدرک معتبر

 جراحی چاقی یک جراحی پیچیده است که با توجه به شرایط هر بیمار باید به صورت اختصاصی انجام شود. جهت انتخاب جراح خود به مدارک تخصصی و دانشگاه‌های محل تحصیل پزشک خود دقت نمائید. لازم به ذکر است برخی از مدارک افرادی که در خارج از ایران تحصیل نموده‌اند توسط وزارت بهداشت و درمان ایران پذیرفته نمی‌شود، بنابراین به عناوین دروغین که در برخی از تبلیغات به کار برده می‌شود اهمیت ندهید و تنها به جراحانی که دارای مدرک معتبر از دانشگاه‌های ایران و یا دانشگاه های معتبر در خارج ایران هستند توجه کنید.

به‌‌روز بودن

یکی از ویژگی‌های مهم بهترین جراحان عمل‌های چاقی، آپدیت و به روز بودن اطلاعاتشان است. پزشکانی که با شرکت در کنگره‌ها و مطالعه مقالات جدید سعی در بروزرسانی اطلاعات و علم پزشکی خود دارند، همواره در گروه بهترین و موفق‌ترین جراحان هستند. این جراحان در اکثر موارد دارای عمل‌های موفق هستند و بیماران‌ آن‌ها رضایت حداکثری از جراحی خود دارند. بنابراین سعی کنید با تحقیق به دنبال پزشکی باشید که با دانشی بروز جدیدترین و کارآمدترین روش‌ها را برای بیماران خود اتخاذ می‌کند.

قبل و بعد عمل اسلیو معده توسط دکتر ناصر ملک پور
لاغری توسط دکتر ناصر ملک پور

چگونه بهترین جراح چاقی در تهران را پیدا کنیم؟

مواردی که پیش‌تر گفتیم به جهت پیدا کردن بهترین جراحی چاقی شما را یاری خواهند کرد. اما سوال مهم‌تر این است که چگونه پزشک و جراح مناسب خود را پیدا کنید. برای این منظور ابتدا می‌بایست با روش‌های آشنایی با پزشکان اطلاع پیدا کنید.

شما می‌توانید با جستجو در گوگل به صفحات پزشکان دسترسی پیدا کنید و سوابق و نمونه‌کارهای ایشان را مشاهده کنید. موردی که در این مرحله حائز اهمیت است، بررسی اطلاعات پزشکان و همچنین در صورت امکان نظرات درج‌شده بیماران است. معمولا اکثر پزشکان در صفحات خود نمونه تصاویر بعد از عمل از جراحی‌های خود را دارند تا بیماران بتوانند با خیالی آسوده‌تر برای عمل خود اقدام کنند. 

در این میان توجه به رضایت بیماران یا با خواندن نظرات در صفحات مجازی و یا مراجعه حضوری به مطب حائز اهمیت است. سعی کنید مراحل پیش از عمل و انتخاب پزشک خود را به اندازه کافی جدی بگیرید و صرفا به دلیل صرف هزینه‌ای کمی پایین‌تر، سلامتی خود را به خطر نیندازید.

روش جستجوی اینترنتی برای بیمارانی که می‌خواهند عمل خود را در شهر تهران انجام دهند و تنها برای روز عمل امکان سفر به این شهر را دارند، بسیار راهگشا خواهد بود. این افراد با این روش می‌توانند به راحتی بهترین جراح چاقی در تهران را پیدا کنند.

قبل-و-بعد-جراحی-چاقی
قبل-و-بعد-عمل-لاغری

بهترین جراح چاقی در تهران باید چقدر تجربه کاری داشته باشد؟

تجربه در هر زمینه ای می تواند کمک کننده باشد. هرچه تجربه جراح چاقی بیشتر باشد قاعدتا آن جراح قابل اعتماد تر خواهد بود. دکتر ناصر ملک پور با سال های تجربهخ کاری و بیش از ده هزار جراحی چاقی می توانند گزینه خوبی برای انتخاب شدن باشد.

کلام آخر

با توجه به تمام مواردی که در این مقاله اشاره شد دکتر ناصر ملک پور به عنوان یکی از بهترین جراحان چاقی در انجمن جراحان ایران شناخته شده‌اند. ایشان پس از اتمام تحصیلات خود در رشته‌ی پزشکی عمومی به تحصیل در رشته‌ی لاپاراسکوپی پرداخته و اکنون فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاروسکوپی، جراحی چاقی و متابولیک را دارا هستند و با بیش از ۱۰ هزار جراحی چاقی می‌توان گفت بهترین جراح چاقی در تهران و حتی ایران هستند.
جهت تعیین وقت مشاوره و ویزیت می‌توانید با شماره‌های مطب تماس بگیرید و یا در فرم زیر شماره تماس خود را وارد نمایید تا کارشناسان ما در اولین فرصت با شما تماس بگیرند.

فرم مشاوره جراحی چاقی

جهت رسیدن به وزن ایده آل خود اولین قدم را بردارید.

نام و نام خانوادگی
شماره موبایل
قد و وزن
شماره شما با موفقیت ثبت شد!
شماره خود را مجددا وارد نمایید.
عکس دکتر ناصر ملک پور

دکتر ناصر ملک پور

فلوشیپ فوق تخصصی جراحی لاپاروسکوپی، جراحی چاقی و متابولیک فلوشیپ فوق تخصصی جراحی عروق،اندووسکولار پایه گذار رشته فلوشیپ فوق تخصصی لاپاروسکوپی(درون بین)،جراحی چاقی و متابولیک دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی دانشیار جراحی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

فهرست محتوا